bohemian-rhapsody-movie-queen-rami-malek-7
Tv en films

Bohemian Rhapsody filmrecensie: inderdaad een killer Queen-biopic

Bohemian Rhapsody, die de Amerikaanse theaters vrijdag bereikte en al in Groot-Brittannië en Australië uitkwam, vertelt de groei in de band Full , en is terecht gericht op de directe zanger Freddie Mercury . Dit is echter geen biografie van de cradle-to-gravey plot. Het omvat 15 jaar opgang en comeback van Queen en het is allemaal een concert omdat het een biopic is – in het bijzonder hoewel het de functionaliteit van de groep laat zien bij Live Support , een wereldwijde liefdadigheidsorganisatie live show in 1985 die inkomen bracht om hunkering naar voedsel in Ethiopië te bestrijden .

Voordat Bohemian Rhapsody begint, wordt het 20-jarige Honderdjarige Sibel-embleem op het scherm weergegeven, samen met de comfortabele trompetafbeeldingen die zich transformeren in een krachtige elektrische gitaar met op de koningin gelijkende bloeit. Het kan een beetje zijn alsof het embleem je vertelt om bereid te zijn om te stenigen, je zult gaan knallen. Wanneer was de allerlaatste keer dat een logo van een niet-komisch-e-book-motion foto het beste voor een film kreeg?

In de verificatie die ik bij San Francisco's beroemde Castro Theater volgde, sloegen burgers de woorden van de wijs uit naar Bohemian Rhapsody – alsof je dat deed – en klapten met hun handpalmen naast " R / c Coo ". Er zijn veel Full-tracks in de film, het is echt de moeite waard om het te ontdekken, gewoon om de achtergrondmuziek rond de bioscoopluidsprekers te horen. Ik kan sindsdien geen extra muziek meer biopic met zoveel muziek onthouden.

Een andere reden om Bohemian Rhapsody te zien, is de ersus bravura-functionaliteit van Rami Malek als Freddie Mercury. Het is moeilijk om aan te nemen dat iemand kan deelnemen aan de fantastische Mercury, met zijn grote jukbeenderen, ontelbare kaaklijnen en, natuurlijk, tand van een mens.

bohemian-rhapsody-movie-queen-rami-malek-5

Het lijkt erop dat Mercurius één gebied is, maar het vermogen om hetzelfde als hij uit te voeren is er nog één. Sleutel in Malek , die Elliot Alderson op Mister speelt. Robot . Hij zoekt niet hetzelfde als Mercurius, maar belichaamt hem van top tot teen. Zijn algehele prestaties dragen de video, en zit vol met cardiovasculaire aandoeningen, zelfs in verschillende donkere gevallen van Mercury.

Op het podium is Malek ongebruikelijk, sexy en magisch terwijl ze slenteren en ploeteren met het vertrouwen van de ware Mercurius. Zijn hoekige houding en het duwen van woorden van de melodie stralen zijn spandex-gecoate vorm uit als een levendige zachtaardig voor de lucht. Dat is zeker op dezelfde manier als Mercury op fase .

Malek is bedreven in het uitbeelden van zowel superster als de persoon. Binnen de opvattingen tussen Mercury en Betty Austin, tx, zijn beste vriend en partner (genoten door Lucy Boynton ), is het ding dat een kwetsbare kant is voor Mercurius, beïnvloed door de manier van kijken naar identificatie en ambities. (Hé daar, iconische rock and roll-sterren zijn zoals wij.)

Zonder Betty, omdat de film laat zien, heeft Mercurius misschien niet volledig naar zijn talent gekeken of zijn seksualiteit begrepen. Boynton geeft Jane een actueel perspectief dat haar in staat stelt om een ondersteunende muze, echtgenoot en buddy te worden die voldoende emotionele kracht heeft om Mercury te laten zien wie hij in feite is, maar tegelijkertijd faalt hij in haar centrum met zijn flirten.

bohemian-rhapsody-movie-queen-rami-malek-1

Hoewel de andere plaats van Freddie Mercury als stuurvocalist van de koning van Californië is. Beroemde gitarist Brian Might wordt perfect vermaakt door Gwilym Shelter met een schoner programma van het doen van krullen, Dan Healthy speelt percussionist Roger Taylor en misschien ook wel Mazzello op de largemouth basgitarist John Deacon.

Een aantal van de meest populaire scènes zijn in het geval dat een aantal lijkt muziek op te nemen. De waarheid is, omdat de fantasie van de viertal terwijl je hun gekibbel doet. De meest effectieve patronen zullen de muziekgroep zijn die " Bohemian Rhapsody " opslaat in een faciliteit met een farmville-boerderij. Er is een moment dat Mercury momenteel de vocals schrijft, wat een component act of design is en een gedeeltelijke verbluffende motivatie. Het is simpelweg hem alleen bij de cello in de boerderij, samen met zijn ongekookte gedachten en organische bekwaamheid op de complete tentoonstelling.

Het verhaal heeft duidelijke kenmerken met muziekbiopics , mogelijk omdat de levens van zoveel populaire musici identiek zijn: begin zoals niemand vindt genieten en presteren worstelen met roem, vrijende reizen, drugsbehandelingen verliezen je uiteindelijk fame groeien naast deze dicht bij je in de buurt en herstel goed. Ook, zoals het volgende gebeurt, is er ongetwijfeld een droevig einde.

Kwik stierf in 1991 aan longaandoeningen gerelateerd aan ondersteuning . Het was een "precies waar ben je geweest wanneer" de minuut alleen maar toenam omdat de herkenning en het begrip van HIVAndHelps op dat moment nog in de beginfase was. Gisteren deelt zijn stervende, de zeer privé-performer, publiekelijk mee dat zij de ziekte hebben opgelopen.

Het gevoel van Mercury's hartverscheurende conclusie sijpelt je tegemoet vanaf het eerste lichaam van de film, een stilte dichtbij in zijn gezicht. Het is niet duidelijk wat het raamwerk hier is, maar er is voldoende besluiteloosheid waardoor je bang wordt voor het ergste. De kennis van de ziekte van Mercury en de ondergang is een beetje een extra figuur binnen de video, wie ook maar een profiel is, is nauwelijks te zien, maar ik ben er meestal van overtuigd dat angst om de hoek komt.

Bepaal dat een klein gedempt starten tot een einde komt, " Iemand die je leuk wilt vinden " begint en dat we Mercurius zien wandelen langs al zijn huisdierkatten, weelderige feesten van dure gerechten om zijn showlocatie te verlaten voor die beroemde Stay Help-live-uitvoering. Mercury is in zijn totaal – op Castro-duplicaat lijken met kleine, gladde lokken en grote, borstelige snor.

Zelfs met jarenlang wegkwijnen in ontwikkelingslimbo, met een paar andere gekoppelde supersterren en beheerders (en niet zonder controverse ), is de show die dit soort onplezierige fantasierijke stappen verliet uitstekend. Het moet niet over het hoofd worden gezien door de afwezigheid van beeldschermen, en regisseur Dexter Fletcher (betaald als exec-producent) verdient complimenten voor zijn werk in de laatste dagen van de opnames.

De show is een prachtige foto van cameraman Newton Jones Sigel , een vaste medewerker van Bryan Singer , gecrediteerd als regisseur van de film. Sigel vangt de band op als authentiek omdat hij de kleine routinematige momenten met demonstraties doet. Ik geniet van de manier waarop hij Malek structureert en doff.

Alternatieven kleding, door de film zag ik een verscheidenheid aan kijkers leden / nogal wat kijkers zeggen: "Ook zou ik die kleding willen" of "Ik wil schoenen van individuen." De kleding van Malek als Mercurius is in wezen, heerlijk buitensporig. De film is een autoriteitsklasse in een superstar verkleedstijl kostuum.

Robert Myers is praktisch onherkenbaar als EMI-professional Ray Foster. Zijn bestaan in de film is heerlijk brutaal, met name gezien het feit dat Wayne's Globe een reden was waarom Bohemian Rhapsody groeide .

Bohemian Rhapsody, net zoals de 2015 biopic Direct Outta Compton deed voor NWA, zal King naar een nieuwe doelgroep brengen, hoewel hij de rocklord van de groep die nog standhoudt snel verhoogt. Zelfs onder alle hype, is de video ongeveer vier buitenstaanders die een hoop geweldige nummers hebben gemaakt.

Zoals Mercury bevestigt: "We zijn een aantal buitenbeentjes geweest die niet geschikt zijn om gezamenlijk te genieten van je andere buitenbeentjes."